mandag 15. mai 2017

Midtveisinspirasjon NSHK #157

Endelig har jeg litt oppdatering i bloggen min,
Det har vært stille her i altfor lang tid! :)
Nordsalten hobbyklubb har en flott utfordring gående nå i mai med tema

NYTT LIV eller RESIRKULER

Du kan klikke deg inn her og bli med på utfordringen.

 og her er litt inspirasjon fra meg:

Motivet er fra vår sponsor 
det har jeg fargelagt med Copic tusjer.

Papirer fra Studiolight, 
Til gjenbruk fant jeg et par øredobber fra 70-tallet :)





Kortet deltar i utfordringer:


3 kommentarer:

  1. Kjempefint kort til konfirmanten og flott dekorert på alle sider:)

    SvarSlett
  2. Kult kort, herlig med gjenbruk. takk for at du deltar hos Scrap from your heart
    DT Graciela

    SvarSlett
  3. Så flott konfirmasjonskort du har lagd :)
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    DT Bodil

    SvarSlett

Alle kort