lørdag 15. mars 2014

DT-bidrag i Nordsalten hobbyklubb

Ny utfordring hos Nordsalten hobbyklubb igjen. Denne gangen er temaet "På hjul"
Her er mitt DT-bidrag. En litt annen vri enn jeg pleier, kortet er ikke dobbelt:) Selve kortet har jeg formet som et hjul, det er stanset ut med Ecraftmaskinen min. Ellers har jeg brukt runde spellbinders og motiv fra Kort og Godt's utklippsark "Vintage jenter". Stempler fra Papirdesign, osteklut og halvpærler. Blomster fra Iamroses. Mønsterark ukjent.
 
 Baksiden er veldig enkelt pynta med en sommerfugl - MS punch,
 Kortet deltar på utfordringer hos:

Se den flotte premien du kan vinne hos Nordsalten hobbyklubb:
 



5 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Også så artig form det har, moro å se noe annet en firkantet :-) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Card and Scrap denne gangen.

    SvarSlett
  2. Knallflott kort og artig fasong, klem bente:)

    SvarSlett
  3. Og tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappin All Over, Klem DT Bente:)

    SvarSlett
  4. Knall stilig! Flott form på kortet :) Nydelig pyntet :)Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrapping all over :) Klem DT Rita

    SvarSlett

Alle kort