mandag 23. november 2015

Julekort

Endelig kommer det julekort fra meg :)
Jeg har laget mange, men ikke publisert enda. Det gikk en god del på julemessa for et par uker siden, men de glemte jeg å ta bilder av ;)

Mønsterpapir utenpå er fra Papirdesign, og inni kortet har jeg brukt Reprint sitt. Det er restpapir jeg forsøker å bruke opp, og fargene passet sammen synes jeg.

Kortet deltar på utfordringen hos North Star Design som har tema sjokolade. 
Det store sølvhjertet er et sjokoladehjerte :) Jeg har strødd noen sjokoladehjerter under kortet også. Tekststemplene er fra North Star design.
Det fine motivet husker jeg ikke hvor er fra.





1 kommentar:

  1. Et skikkelig lekkert kort, Anita Lise! Og så genialt å bruke sjokoladehjerte som pynt! Tusen takk for at du er med på sjokoladeutfordringen hos North Star Design. Og det er ikke for seint å komme med flere bidrag ;-) klem

    SvarSlett

Alle kort