onsdag 25. februar 2015

DT bidrag #Kjærlighet


Hei dere, i dag scrapper jeg for Papirlosjen som har utfordringen #Kjærlighet gående nå.
Kortet er laget i kjærlighet til noen jeg er glad i.

Klikk deg inn hos F. Jensen handel som er vår sponsor denne gang og se hvor mye fint de har å tilby.

Jeg har brukt blonder og bånd, metallsommerfugler og de to metallrosetter med halvpærler i fra F. Jensen. Papirer og hjertechipboards fra Papirdesign, dies fra Spellbinders, Marianne design og Kaboks. Blomster fra Iamroses. Tekststemplet på for- og baksida er fra Kort og Godt, tekstemplet inni kortet er fra Papirdesign. Bladpunch. Doilies fra Dovecraft, tag med stempel stanset ut med Ecraftmaskinen min.
Blomstene har jeg penslet med Glimmerglam for å få litt skinn i de. Swirldiesene og de hvite bladene har jeg penslet med hvit craklepaint.

Klikk deg inn her for å delta på denne spennende utfordringen :)


 



 Jeg deltar på utfordringer hos:

Kort o Mania - bingo Blonder, Perler/halv diamanter/pearls, Doilis


Happy scrap
Anita Lise

5 kommentarer:

  1. Kjempenydelig kort med mange flotte detaljer :)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort med mange flotte detaljer,
    klem Bente:)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort Anita Lise. Rosa er alltid en vinner =) masse flotte detaljer.
    Tusen takk for du deltar hos Kort’O Mania.
    Håper å se deg senere.
    Lykke til.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  4. Vakkert, rett og slett! Takk for inspirasjonen! Klem, Elizabeth

    SvarSlett
  5. Vakkert kort....... masse flotte detaljer........ Takk for at du deltar hos StampARTic

    Klem Winnie - DT StampARTic

    SvarSlett

Alle kort