søndag 19. desember 2010

Mye Jul..:) ..Nå må jeg vel være ferdig med julekort for i år.. eller??



Koselig nissepar  som jeg vant på scrappetreff, jeg har malt de med promakertusjer.
Anita
Dette engelske stempelarket fant jeg på 
Bikuben, og passer bra til vår venn i Polen
Anita
 *******************************************************************************


Bambiene har jeg malt med promakertursjer.
Anita
 Enda et kort med stemplet "Kor" fra Papilio, jeg har malt det også med promakertusjer. 
Anita

4 kommentarer:

  1. Så mye fint!

    Legger meg til som følger hos deg jeg! :)

    Agnete!

    SvarSlett
  2. Masse fine kort du lager. :)

    Klem! :)

    God jul!

    SvarSlett
  3. Det er bare koselig vet du! :)

    Klem!

    SvarSlett
  4. beautifully...
    Thanks Anita :)
    Karol

    SvarSlett

Alle kort